Lafferton Fodrászat - Helyrehozzuk Elrontott Frizuráját - Fodrászat - Fodrász - Frizura - Hajvágás - Hajfestés
Magyarország első
elrontott frizurák helyrehozására
specializálódott fodrászata

Lafferton hajápolási termékek

--- Buda III. szalon ---
1032 Budapest, Szőlő u. 72.
III. kerület - Óbuda Térkép »

Telefon: +36703688047 (H-P 9-18h)
Időpontok: H-Szo 9.00-21.00

Online Bejelentkezés »

--- Buda XI. szalon ---
1111 Budapest, Vak Bottyán u. 2.
XI. kerület - Újbuda Térkép »

Telefon: +36706351428 (H-P 9-18h)
Időpontok: H-Szo 9.00-21.00

Online Bejelentkezés »

--- Pest VI. szalon ---
1067 Budapest, Szondi u. 16.
VI. kerület - Terézváros Térkép »

Telefon: +36706025303 (H-P 9-18h)
Időpontok: H-Szo 9.00-21.00

Online Bejelentkezés »

Lafferton Franchise

Vállalkozzon sikerrel
a szépségiparban velünk!

Kattintson ide a részletekért! »
Lafferton Fodrászat a Facebook-on


Üzletszabályzat

1. A Webáruház üzemeltetője

Üzemeltető: Lafferton Beauty Kft.
2120 Dunakeszi, Barátság útja 40/A
www.lafferton.hu
Adószám: 24126287-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-159311
Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank
12012204-01365894-00100003
Pick Pack Pont kiszállítás információk
csomagazonosító szám megléte esetén:
Sprinter Futárszolgálat
www.pickpackpont.hu
+36 (1) 803-6300
Hétfő-Péntek: 8:00-18:00
Házhozszállítás információk
csomagazonosító szám megléte esetén:
DPD Futárszolgálat
www.dpd.com/hu
+36 (1) 501-6200
Hétfő-Péntek: 8:00-18:00
Ügyfélszolgálat: webshop (kukac) lafferton (pont) hu

2. Böngészés a Webáruházban

Webáruházunkban tetszés szerint barangolhat személyazonosságának felfedése nélkül is, hogy megismerkedhessen termékeinkkel és árainkkal. A termékek listája egyben az árlista is. Minden termék árát ÁFA-val együtt tüntettük fel. Webáruházunkban vásárolt termékek esetén, ha mégsem elégedett a megrendelt termékkel, a jelen Üzletszabályzatban leírt feltételek mellett visszafizetjük a termék vételárát.

Adatbázisunkat igyekszünk rendszeresen karbantartani, azonban a gyártó fenntartja a jogát arra, hogy értesítés nélkül megváltoztassa a gyártásban lévő termékek címkéjét, ahogy azok összetétele is változhat. A weboldalunkon közölt adatok tájékoztató jellegűek, azok pontosságáért nem tudunk felelősséget vállalni.

3. Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon webáruházunkban, először regisztrálnia kell. A regisztráció során a következő adatokat kell megadni:

• Létező e-mail cím (melynek nem telt be a fogadó tárhelye) mert erre a címre küldjük a vásárlással kapcsolatos összes tájékoztató levelet.
• Vezeték és keresztnév
• Pontos lakcím (ország, város, irányítószám, utca, házszám)
• Telefonszám, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelést követően szükség esetén el tudja Önt érni.
• Szállítási cím (ha a lakcímtől eltér)
• Számlázási adatok (ha az alapadatoktól eltér - pl. céges számla)
• A regisztráció feltétele a hírlevél fogadásához való hozzájárulás. Leiratkozni a kiküldött hírlevelek alján lévő linken lehet.

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldjük az ellenőrző levelet. Az abban lévő linkre kattintva véglegesedik a regisztráció. A belépés mezőben az e-mail cím és a jelszó megadásával majd a "Belépés" gombra kattintva lehet belépni webáruházi rendszerünkbe.

Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető "Adatok" oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben. (webshop (kukac) lafferton (pont) hu)

4. Vásárlás a Webáruházban

A terméklistán szereplő termékek közül a "Kosárba" gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután a kiválasztott termék a kosárba került folytatni lehet a vásárlást. A kosár gomb alapértelmezésben 1 darab terméket tesz be a kosárba, a darabszámot a Kosár oldalon lehet módosítani.

A kosár tartalma
A kosár tartalma az azonos nevű linkre kattintva böngészés közben bármikor újra megtekinthető. Ezen az oldalon lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni. Minden esetben a Webáruház újraszámolja a megrendelni kívánt termékek árát.

A "Kosár" oldalról a "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintva lehet webáruházunk pénztár oldalára menni. Ezen az oldalon ki kell választani a kívánt fizetési és szállítási módot. A rendszer minden kombinációhoz automatikusan kiszámolja a várható végösszeget.

A rendelés elküldése előtt lehetőség van módosítani a szállítási és számlázási címet, amennyiben erre szükség lenne.

A megrendelést elküldeni a pénztár oldal alján található "Megrendelés elküldése" gombra kattintva lehet. A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben küld tájékoztatót.

Amennyiben a LEADOTT megrendeléssel kapcsolatban kérdésünk lenne, munkatársunk az Ön által megadott telefonszámon keresi majd Önt. Amennyiben ez nem vezet eredményre, akkor e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha nem tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot, de a rendeléssel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el.

5. A termékek szállítási és fizetési módja

5.1 Szállítási módok

5.1.1 Pick Pack Pont kiszállítás

A Pick Pack Pontok Magyarország városaiban megtalálható partner üzletek. A választható Pick Pack Pont bármelyikében történő átvétel ötvözi a személyes átvétel és a futáros kézbesítés előnyeit.

Rendelését becsomagolva veheti át a kiválasztott Pick Pack Pontban, a csomag megérkezéséről szóló értesítést követően 7 munkanapon belül.

A Pick Pack Pont kiszállítás költsége 600 Ft.

5.1.2 Házhozszállítás futárszolgálattal

A kiszállítás mit tartalmaz:

• A termékek kiszállítása futárszolgálattal történik. A futárszolgáltatás Magyarország egész területére vonatkozik. A kiszállítás a megrendelés leadását követő munkanapokon 8-17 óra között munkaidőben történik meg a megadott címre.
• Külön időpont egyeztetésre nincs lehetőség, ezért kérjük, gondoskodjon arról, hogy a szállítási címen valaki átvegye a csomagot!
• Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a csomagok után a DPD futárszolgálatnál telefonon lehet érdeklődni.

A házhozszállítás költsége 900 Ft.

A házhozszállítás (további) feltételei:

• A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a DPD munkatársának kell kifizetni. 
• Amennyiben a kiszállítás idejében nem tartózkodik a megadott címen, a DPD üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről és még egy alkalommal újra megpróbálja a kiszállítást.
• Az e-mailben megkapott csomagazonosító szám ismeretében a DPD-nél kérhető a csomag ismételt, vagy más címre történő kiszállítása a +36 (1) 501-6200 telefonszámon.
• Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen a csomagot a DPD visszajuttatja webáruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk.
• A csomagot a DPD sértetlenül köteles átadni, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük, vetessen fel erről jegyzőkönyvet a DPD munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
• A DPD csak szállítja a csomagot, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseivel forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.

Szállítási határidők

Utánvétes házhozszállítás esetén a hétköznap 14:00 óráig beérkezett megrendelések a második munkanapon kerülnek kiszállításra. A hétköznap 14:00 óra után leadott megrendeléseket csak a következő munkanapon állítjuk össze, így azok kiszállítása a megrendelés leadását követő harmadik munkanapon történik.

Előre utalásos házhozszállítás esetén az utalás beérkezését követő munkanapon kerül feladásra a csomag, így az az utalás beérkezését követő harmadik munkanapon kerül kiszállításra. Ha az átutalás munkanapon 12:00 óráig elindításra kerül, akkor az nagy valószínűséggel aznap megérkezik hozzánk.

Utánvétes Pick Pack Pontos szállítás esetén a hétköznap 14:00 óráig beérkezett megrendelések esetén a csomag Budapesten a második munkanapon, vidéken a harmadik munkanapon érkezik a Pick Pack Pontra. A hétköznap 14:00 óra után leadott megrendelések esetén a csomag ehhez képest 1 munkanappal később érkezik. Amikor a csomag megérkezik az átvevőhelyre, akkor a szolgáltató SMS és email értesítést küld.

Előre utalásos Pick Pack Pontos szállítás esetén az utalás beérkezését követő munkanapon kerül feladásra a csomag, így innen számolódik Budapesti cím esetén a 2, vidéki cím esetén a 3 munkanap. Amikor a csomag megérkezik az átvevőhelyre, akkor a szolgáltató SMS és email értesítést küld.

Ha valamelyik termék kifogyott, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot így küldjük el.

Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg nekünk e-mailben. Minden észrevételre reagálunk és minden olyan esetet maximális rugalmassággal kezelünk, amikor a rendelés a mi hibánkból nem teljesül!

5.2 Fizetési módok

Webáruházunkban jelen pillanatban kétféle fizetési mód használható. Ha a rendelt csomag értéke eléri a 9500 Forintot, akkor a belföldi szállítási költséget magunkra vállaljuk.

5.2.1 Banki előre utalás

Olcsóbb megoldás az előre átutalás. Ebben az esetben a fizetendő összeg beérkezése után küldjük el Önnek a csomagot.

1. Ön megrendeli a csomagot.
2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.
3. Amikor a csomag készen áll megkapja a csomagazonosítóját, és elkészül annak számlája. Ezután e-mailben elküldjük Önnek bankszámlaszámunkat, a fizetendő összeget és a megrendelés számlaszámát, amit banki átutaláskor a közlemény rovatban fel kell tüntetni, hogy a megérkező összeget egyértelműen azonosítani tudjuk.
4. Amikor az összeg megérkezik bankszámlánkra, akkor a csomagot a szállítási feltételek szerint átadjuk a futárszolgálatnak, amiről e-mail értesítőt küldünk.
5. A feladást követő napon reggel lehet először érdeklődni a csomagról, az e-mailben elküldött csomagszám alapján.
6. A futárnak a csomag megérkezésekor ilyen esetben már semmit nem kell fizetni.

Az elkészített csomagokat 15 napig őrizzük. Ha ez idő alatt nem utalják el a csomag összegét, a rendelést tárgytalannak tekintjük és lezárjuk.

5.2.2 Utánvétel

Az áru átvételekor készpénzzel történő fizetés.

1. Ön megrendeli a csomagot.
2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.
3. Amikor a csomag készen áll megkapja a csomagazonosítóját, és elkészül annak számlája, amiről e-mail értesítést küldünk.
4. A feladást követő napon reggel lehet először érdeklődni a csomagról, az e-mailben elküldött csomagszám alapján.
5. A futárnak a csomag megérkezésekor kell készpénzben kifizetni a csomag értékét, ami minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.

Az utánvételes fizetés költsége minden esetben 300 Ft.

6. Elállási jog

Amennyiben a megrendelést tévedésből adta le, azt a leadást követően a csomag postázása előtt e-mailben (webshop (kukac) lafferton (pont) hu) mondhatja le minden következmény nélkül.

Amennyiben elküldtük a rendelt csomagot, és azt 5 munkanapon belül nem vették át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. A legnagyobb jóindulatunk ellenére is előfordulhat az, hogy a futár nem találja meg a címet, de ilyenkor általában a csomagra felírt telefonszámon megpróbálják elérni Önt, és egyeztetni egy ismételt időpontot. Sajnos erre viszont nem kötelezhetőek, így garantálni sem tudjuk azt, hogy a futárok többet vállalnak, mint ami a szerződésben rögzített.

Ha kiderül, hogy a csomag valóban a futár hibája miatt nem került kézbesítésre, akkor természetesen mi a csomagot a saját költségünkön újra elküldjük. Ha azonban a megrendelő hibájából nem került sor a kézbesítésre, a csomagot "nem veszi át", "nem kereste", "átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza akkor Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban CSAK előre átutalás esetén küldjön újra csomagot.

7. Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerint szavatosságot vállalunk. A szavatosság a gyári hibára, anyaghibára vonatkozik: azt SZAVATOLJUK, hogy a termékek, melyeket forgalmazunk, hibátlanok, és első osztályúak. Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint szállítjuk. Az áru átadásakor minden termékhez a hatályos törvényi előírások alapján biztosítunk magyar nyelvű tájékoztatót.

8. 100% pénzvisszafizetési garancia

Cégünk 14 naptári napig teljes körű pénz-visszafizetési garanciát vállal a webáruházunkból vásárolt termékek értékére. Ha Ön nem elégedett a termékkel, akkor azt az átvételt követő 14 napon belül bármikor jelezheti felénk, és mi az eredeti vételáron visszavesszük a terméket. Ilyen esetben a terméket eredeti számlával és csomagolásban, legalább 80%-os beltartalommal, saját költségen vissza kell juttatnia részünkre, és cégünk a termék visszaérkezésétől számított legkésőbb harminc napon belül a termék szállítási díjat nem tartalmazó teljes vételárát visszautalja.

Pénz-visszafizetési garanciát csak azokra a termékekre vállalunk, melyeket közvetlenül a www.lafferton.hu honlapról rendelt. Amennyiben viszonteladónál vásárolt termékeinkből, úgy a garancia nem érvényesíthető.

A garancia érvényesítési módja a következő:

1. Ön jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon e-mailben: webshop (kukac) lafferton (pont) hu.

2. Munkatársunk rögzíti az Ön adatait (név, cím, telefonszám, e-mail cím, bankszámlaszám) és a termékkel kapcsolatos az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása, 14 napos határidő ellenőrzése) közli, hogy a termék visszavehető-e (eredeti számla és csomagolás mellett legalább 80%-os beltartalom).

3. Ha nem tudja a terméket személyesen visszahozni, akkor küldje el csomagként az alábbi címre:

Lafferton Beauty Kft.
1067 Budapest, Szondi u. 16.

Kérjük, hogy a csomagküldés díját előre rendezze, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni.

4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi a fenti feltételeket, és az Ön által megadott bankszámlaszámra történő átutalással 30 napon belül visszaküldi az utalás költségeivel csökkentve a visszavett termék vételárát.

9. Adatvédelem

Adatvédelmi tájékoztatónkat ide kattintva olvashatja el.

10. Egyéb rendelkezések

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el.

Figyelmeztetés: Mielőtt bármilyen készítményt megrendelne és használni kezdene, kérje ki fodrásza vagy más szükséges szakember véleményét!

A weboldalon megjelenített termék képek csak illusztrációként szerepelnek, eltérhetnek a valóságtól.