Üzletszabályzat

1. A Webáruház üzemeltetője

Üzemeltető: Lafferton Beauty Kft.
2120 Dunakeszi, Barátság útja 40/A
www.lafferton.hu
Adószám: 24126287-1-13
Cégjegyzékszám: 13-09-159311
Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank
12012204-01365894-00100003
Pick Pack Pont kiszállítás információk
csomagazonosító szám megléte esetén:
Sprinter Futárszolgálat
www.pickpackpont.hu
+36 (1) 803-6300
Hétfő-Péntek: 8:00-18:00
Házhozszállítás információk
csomagazonosító szám megléte esetén:
Sprinter Futárszolgálat
www.sprinter.hu
+36 (1) 347-3000
Hétfő-Péntek: 8:00-17:30
Ügyfélszolgálat: webshop (kukac) lafferton (pont) hu

2. Böngészés a Webáruházban

Webáruházunkban tetszés szerint barangolhat személyazonosságának felfedése nélkül is, hogy megismerkedhessen termékeinkkel és árainkkal. A termékek listája egyben az árlista is. Minden termék árát ÁFA-val együtt tüntettük fel. Webáruházunkban vásárolt termékek esetén, ha mégsem elégedett a megrendelt termékkel, a jelen Üzletszabályzatban leírt feltételek mellett visszafizetjük a termék vételárát.

Adatbázisunkat igyekszünk rendszeresen karbantartani, azonban a gyártó fenntartja a jogát arra, hogy értesítés nélkül megváltoztassa a gyártásban lévő termékek címkéjét, ahogy azok összetétele is változhat. A weboldalunkon közölt adatok tájékoztató jellegűek, azok pontosságáért nem tudunk felelősséget vállalni.

3. Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon webáruházunkban, először regisztrálnia kell. A regisztráció során a következő adatokat kell megadni:

• Létező e-mail cím (melynek nem telt be a fogadó tárhelye) mert erre a címre küldjük a vásárlással kapcsolatos összes tájékoztató levelet.
• Vezeték és keresztnév
• Pontos lakcím (ország, város, irányítószám, utca, házszám)
• Telefonszám, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelést követően szükség esetén el tudja Önt érni.
• Szállítási cím (ha a lakcímtől eltér)
• Számlázási adatok (ha az alapadatoktól eltér - pl. céges számla)
• A regisztráció feltétele a hírlevél fogadásához való hozzájárulás. Leiratkozni a kiküldött hírlevelek alján lévő linken lehet.

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldjük az ellenőrző levelet. Az abban lévő linkre kattintva véglegesedik a regisztráció. A belépés mezőben az e-mail cím és a jelszó megadásával majd a "Belépés" gombra kattintva lehet belépni webáruházi rendszerünkbe.

Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető "Adatok" oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben. (webshop (kukac) lafferton (pont) hu)

4. Vásárlás a Webáruházban

A terméklistán szereplő termékek közül a "Kosárba" gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután a kiválasztott termék a kosárba került folytatni lehet a vásárlást. A kosár gomb alapértelmezésben 1 darab terméket tesz be a kosárba, a darabszámot a Kosár oldalon lehet módosítani.

A kosár tartalma
A kosár tartalma az azonos nevű linkre kattintva böngészés közben bármikor újra megtekinthető. Ezen az oldalon lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni. Minden esetben a Webáruház újraszámolja a megrendelni kívánt termékek árát.

A "Kosár" oldalról a "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintva lehet webáruházunk pénztár oldalára menni. Ezen az oldalon ki kell választani a kívánt fizetési és szállítási módot. A rendszer minden kombinációhoz automatikusan kiszámolja a várható végösszeget.

A rendelés elküldése előtt lehetőség van módosítani a szállítási és számlázási címet, amennyiben erre szükség lenne.

A megrendelést elküldeni a pénztár oldal alján található "Megrendelés elküldése" gombra kattintva lehet. A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben küld tájékoztatót.

Amennyiben a LEADOTT megrendeléssel kapcsolatban kérdésünk lenne, munkatársunk az Ön által megadott telefonszámon keresi majd Önt. Amennyiben ez nem vezet eredményre, akkor e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha nem tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot, de a rendeléssel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el.

5. A termékek szállítási és fizetési módja

5.1 Szállítási módok

5.1.1 Pick Pack Pont kiszállítás

A Pick Pack Pontok Magyarország városaiban megtalálható partner üzletek. A választható Pick Pack Pont bármelyikében történő átvétel ötvözi a személyes átvétel és a futáros kézbesítés előnyeit.

Rendelését becsomagolva veheti át a kiválasztott Pick Pack Pontban, a csomag megérkezéséről szóló értesítést követően 7 munkanapon belül.

A Pick Pack Pont kiszállítás költsége 700 Ft.

5.1.2 Házhozszállítás futárszolgálattal

A kiszállítás mit tartalmaz:

• A termékek kiszállítása futárszolgálattal történik. A futárszolgáltatás Magyarország egész területére vonatkozik. A kiszállítás a megrendelés leadását követő munkanapokon 8-17 óra között munkaidőben történik meg a megadott címre.
• Külön időpont egyeztetésre nincs lehetőség, ezért kérjük, gondoskodjon arról, hogy a szállítási címen valaki átvegye a csomagot!
• Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a csomagok után a Sprinter futárszolgálatnál telefonon lehet érdeklődni.

A házhozszállítás költsége 1200 Ft.

A házhozszállítás (további) feltételei:

• A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a Sprinter munkatársának kell kifizetni. 
• Amennyiben a kiszállítás idejében nem tartózkodik a megadott címen, a Sprinter üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről és még egy alkalommal újra megpróbálja a kiszállítást.
• Az e-mailben megkapott csomagazonosító szám ismeretében a Sprinternél kérhető a csomag ismételt, vagy más címre történő kiszállítása a +36 (1) 3473000 telefonszámon.
• Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen a csomagot a Sprinter visszajuttatja webáruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk.
• A csomagot a Sprinter sértetlenül köteles átadni, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük, vetessen fel erről jegyzőkönyvet a Sprinter munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
• A Sprinter csak szállítja a csomagot, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseivel forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.

Szállítási határidők

Utánvétes házhozszállítás esetén a hétköznap 14:00 óráig beérkezett megrendelések a következő munkanapon kerülnek kiszállításra. A hétköznap 14:00 óra után leadott megrendeléseket csak a következő munkanapon állítjuk össze, így azok kiszállítása a megrendelés leadását követő második munkanapon történik.

Előre utalásos házhozszállítás esetén a csomag az utalás beérkezését követő munkanapon kerül feladásra, így az az utalás beérkezését követő második munkanapon kerül kiszállításra. Ha az átutalás munkanapon 12:00 óráig elindításra kerül, akkor az nagy valószínűséggel aznap megérkezik hozzánk.

Utánvétes Pick Pack Pontos szállítás esetén a hétköznap 14:00 óráig beérkezett megrendelések esetén a csomag Budapesten a második munkanapon, vidéken a harmadik munkanapon érkezik a Pick Pack Pontra. A hétköznap 14:00 óra után leadott megrendelések esetén a csomag ehhez képest 1 munkanappal később érkezik. Amikor a csomag megérkezik az átvevőhelyre, akkor a szolgáltató SMS és email értesítést küld.

Előre utalásos Pick Pack Pontos szállítás esetén a csomag az utalás beérkezését követő munkanapon kerül feladásra, így innen számolódik Budapesti cím esetén a 2, vidéki cím esetén a 3 munkanap. Amikor a csomag megérkezik az átvevőhelyre, akkor a szolgáltató SMS és email értesítést küld.

Ha valamelyik termék kifogyott, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot így küldjük el.

Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg nekünk e-mailben. Minden észrevételre reagálunk és minden olyan esetet maximális rugalmassággal kezelünk, amikor a rendelés a mi hibánkból nem teljesül!

5.2 Fizetési módok

Webáruházunkban jelen pillanatban kétféle fizetési mód használható. Ha a rendelt csomag értéke eléri a 9500 Forintot, akkor a belföldi szállítási költséget magunkra vállaljuk.

5.2.1 Banki előre utalás

Olcsóbb megoldás az előre átutalás. Ebben az esetben a fizetendő összeg beérkezése után küldjük el Önnek a csomagot.

1. Ön megrendeli a csomagot.
2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.
3. Amikor a csomag készen áll megkapja a csomagazonosítóját, és elkészül annak számlája. Ezután e-mailben elküldjük Önnek bankszámlaszámunkat, a fizetendő összeget és a megrendelés számlaszámát, amit banki átutaláskor a közlemény rovatban fel kell tüntetni, hogy a megérkező összeget egyértelműen azonosítani tudjuk.
4. Amikor az összeg megérkezik bankszámlánkra, akkor a csomagot a szállítási feltételek szerint átadjuk a futárszolgálatnak, amiről e-mail értesítőt küldünk.
5. A feladást követő napon reggel lehet először érdeklődni a csomagról, az e-mailben elküldött csomagszám alapján.
6. A futárnak a csomag megérkezésekor ilyen esetben már semmit nem kell fizetni.

Az elkészített csomagokat 15 napig őrizzük. Ha ez idő alatt nem utalják el a csomag összegét, a rendelést tárgytalannak tekintjük és lezárjuk.

5.2.2 Utánvétel

Az áru átvételekor készpénzzel történő fizetés.

1. Ön megrendeli a csomagot.
2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.
3. Amikor a csomag készen áll megkapja a csomagazonosítóját, és elkészül annak számlája, amiről e-mail értesítést küldünk.
4. A feladást követő napon reggel lehet először érdeklődni a csomagról, az e-mailben elküldött csomagszám alapján.
5. A futárnak a csomag megérkezésekor kell készpénzben kifizetni a csomag értékét, ami minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.

Az utánvételes fizetés költsége minden esetben 300 Ft.

6. Elállási jog

Amennyiben a megrendelést tévedésből adta le, azt a leadást követően a csomag postázása előtt e-mailben (webshop (kukac) lafferton (pont) hu) mondhatja le minden következmény nélkül.

Amennyiben elküldtük a rendelt csomagot, és azt 5 munkanapon belül nem vették át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. A legnagyobb jóindulatunk ellenére is előfordulhat az, hogy a futár nem találja meg a címet, de ilyenkor általában a csomagra felírt telefonszámon megpróbálják elérni Önt, és egyeztetni egy ismételt időpontot. Sajnos erre viszont nem kötelezhetőek, így garantálni sem tudjuk azt, hogy a futárok többet vállalnak, mint ami a szerződésben rögzített.

Ha kiderül, hogy a csomag valóban a futár hibája miatt nem került kézbesítésre, akkor természetesen mi a csomagot a saját költségünkön újra elküldjük. Ha azonban a megrendelő hibájából nem került sor a kézbesítésre, a csomagot "nem veszi át", "nem kereste", "átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza akkor Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban CSAK előre átutalás esetén küldjön újra csomagot.

7. Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerint szavatosságot vállalunk. A szavatosság a gyári hibára, anyaghibára vonatkozik: azt SZAVATOLJUK, hogy a termékek, melyeket forgalmazunk, hibátlanok, és első osztályúak. Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint szállítjuk. Az áru átadásakor minden termékhez a hatályos törvényi előírások alapján biztosítunk magyar nyelvű tájékoztatót.

8. 100% pénzvisszafizetési garancia

Cégünk 14 naptári napig teljes körű pénz-visszafizetési garanciát vállal a webáruházunkból vásárolt termékek értékére. Ha Ön nem elégedett a termékkel, akkor azt az átvételt követő 14 napon belül bármikor jelezheti felénk, és mi az eredeti vételáron visszavesszük a terméket. Ilyen esetben a terméket eredeti számlával és csomagolásban, legalább 80%-os beltartalommal, saját költségen vissza kell juttatnia részünkre, és cégünk a termék visszaérkezésétől számított legkésőbb harminc napon belül a termék szállítási díjat nem tartalmazó teljes vételárát visszautalja.

Pénz-visszafizetési garanciát csak azokra a termékekre vállalunk, melyeket közvetlenül a www.lafferton.hu honlapról rendelt. Amennyiben viszonteladónál vásárolt termékeinkből, úgy a garancia nem érvényesíthető.

A garancia érvényesítési módja a következő:

1. Ön jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon e-mailben: webshop (kukac) lafferton (pont) hu.

2. Munkatársunk rögzíti az Ön adatait (név, cím, telefonszám, e-mail cím, bankszámlaszám) és a termékkel kapcsolatos az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása, 14 napos határidő ellenőrzése) közli, hogy a termék visszavehető-e (eredeti számla és csomagolás mellett legalább 80%-os beltartalom).

3. Ha nem tudja a terméket személyesen visszahozni, akkor küldje el csomagként az alábbi címre:

Lafferton Beauty Kft.
1067 Budapest, Szondi u. 16.

Kérjük, hogy a csomagküldés díját előre rendezze, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni.

4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi a fenti feltételeket, és az Ön által megadott bankszámlaszámra történő átutalással 30 napon belül visszaküldi az utalás költségeivel csökkentve a visszavett termék vételárát.

9. Adatvédelem

Adatvédelmi tájékoztatónkat ide kattintva olvashatja el.

10. Egyéb rendelkezések

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el.

Figyelmeztetés: Mielőtt bármilyen készítményt megrendelne és használni kezdene, kérje ki fodrásza vagy más szükséges szakember véleményét!

A weboldalon megjelenített termék képek csak illusztrációként szerepelnek, eltérhetnek a valóságtól.


Vendégeink írták rólunk

Szalonjaink

Lafferton Fodrászat - Buda III. kerület

Óbuda - 1032 Budapest, Szőlő utca 72.

Telefon: +36703688047 (H-P 9-18h)
Választható időpontok: H-Szo 9.00-21.00

Lafferton Fodrászat - Buda XI. kerület

Újbuda - 1111 Budapest, Vak Bottyán utca 2.

Telefon: +36706351428 (H-P 9-18h)
Választható időpontok: H-Szo 9.00-21.00

Lafferton Fodrászat - Pest VI. kerület

Terézváros - 1067 Budapest, Szondi utca 16.

Telefon: +36706025303 (H-P 9-18h)
Választható időpontok: H-Szo 9.00-21.00

Lafferton Franchise

Vállalkozzon velünk! A Lafferton Fodrászat Franchise tagjaként Ön olyan azonnali piaci előnyhöz jut, amellyel több millió Forintnyi kiadást és több évnyi fáradtságos munkát takaríthat meg, amit kezdő vállalkozóként márkaépítésre és üzletfejlesztésre kellene fordítania.


Kattintson ide a részletekért! »

Álláslehetőségek

Gyakran kell túlóráznod akár hétvégén is? Olyan a munkahelyed, mint egy futószalag? Terméket kell értékesítened ahelyett, hogy a munkádat értékelnék? Ne keress tovább! A legjobb budapesti fodrász állást nálunk találod!


Tovább az álláslehetőségekhez »